Un client multumit este cea mai buna strategie de afaceri !

RO
EN

Management

Management, metode si tehnici care sa contribuie la cresterea eficientei.

Prin management se întelege "studierea procesului de management în vederea sistematizarii si generalizarii unor concepte, legi, principii, reguli, a conceperii de noi sisteme, metode si tehnici care sa contribuie la cresterea eficientei activitatilor desfasurate pentru realizarea unor obiective".

Servicii de administrare si management pe care firma LIAN SERV CONSULTING & MANAGEMENT le pune la dispozitie:

☉ Rafinare structura organizatorica;
☉ Imbunatatirea procesului de marketing si cresterea reputatiei proprietatii ca sursa de alimentare a valorii proprietatii in sine;
☉ Realizare si implementare Standarde de Operare pe fiecare departament;
☉ Implementare si urmarirea Standardelor de Operare;
☉ Dezvoltarea si sustinerea stabilitatii si vitalitatii organizationale;
☉ Asigura un management financiar pe baza de bugete;
☉ Asigura un proces performant de intretinere si investitii;
☉ Asigura un proces de raportare corect si relevant;
☉ Identificarea si prezentarea de oportunitati ce permit imbunatatirea produsului, urmarind standardele internationale de clasificare si calitate cu scopul de a creste valoarea adaugata oferita clientilor, ca stimul de crestere a vanzarilor si de dezvoltare a afacerilor;
☉ Propune si implementeaza imbunatatiri in sistemul de organizare a societatii;
☉ Recrutarea personalului;
☉ Instruirea personalului;
☉ Evaluare periodica posturi si personal;
☉ Salarizare, motivare, dezvoltare personal;

Formele de COLABORARE prin care va putem ajuta:

1. Contract de management (minim 3 ani, perioada optima fiind de 5 ani),
2. Inchiriere pe termen lung a activului (resortului/hotelului).
Noile proiecte le dezvoltam fie de la zero (inca din faza de pre-opening), sau ne asumam rentabilizarea unor afaceri care sunt deja in operare.

Compania noastra opereaza pe 2 directii strategice:

☉ Un birou centralizat de operatiuni, cu sediul central pe litoral, in Constanta, care va poate acoperi nevoi strategice ale afacerii dvs., prin specialistii pe care ii detine in portofoliu: Departament Vanzari, Rezervari & Marketing (Sales, Reservations & Mk Departament), Control financiar (Financial-Controller), Departament Resurse Umane (Human Resources Dep.), Expertiza contabila specifica industriei si contabilitate, salarizare. (Accounting), Tour-operator. Reusim sa acoperim toate nevoile de dezvoltare si control ale afacerii de Hospitality, in acelasi timp reducand semnificativ costurile aferente acoperirii acestor puncte strategice, centralizarea operatiunilor permitand oferirea catre clientii nostri de servicii la standard pentru activitatile prezentate, la costuri participative (Beneficiarul suporta numai o cota procentuala din cheltuielile operarii acestor departamente, si nu costul integral, necesar in varianta operarii cu propriile resurse, si costuri mult mai scazute decat in varianta externalizarii clasice).
☉ Echipe de management operational, care pot fi configurate in functie de nevoile afacerii dvs.: Director General (GM), Manager alimentatie publica (F & B Manager), Controlor de gestiuni (Cost-Controller), Supraveghetoare cameriste (HK Superviser), Manager Cazare (Room Division Manager), Sef de receptie (FOM), Relatii clienti (Guest Relations), Manager Administrativ (Administrative Manager), Manager SPA (Spa Manager), Manager de Agrement s.a. Astfel de echipe de specialisti vor opera in locatie, conform cu nevoile pe care le reclama exploatarea proprietatii pe care o detineti.

ARII GENERALE DE ACTIUNE

Managementul de operare hoteliera:

☉ SOPs: Dezvoltarea si implementarea de proceduri de operare (SOPs) si standarde de calitate, aliniate la cele internationale, pentru fiecare unitate in parte.
☉ INDICATORI: Implementarea indicatorilor de performanta aliniati la standardele internationale:
☉ ADR (tariful mediu zilnic), RevPAR (venituri obtinute per camere disponibile), cost mediu per camera, cost mediu per rezervare, cost mediu de marketing per rezervare, indicele de satisfactie al turistului, gradul de retentie, indicele de reputatie, impactul de brand, etc.
☉ SISTEME DE CONTROL: Implementarea sistemelor de gestiune hoteliera - PMS (Opera,Fidelio), F & B (Micros), BMS (Vingcard) - la nivelul tututor unitatilor din patrimoniu.
☉ RAPOARTE: Uniformizarea setului de raportari cu scopul realizarii de analize comparabile intre unitati si al identificarii potentialului de economisire si dezvoltare.
☉ BUGETE: Urmarirea Bugetelor de Venituri si Cheltuieli in timp real, pana la nivelul fiecarui centru de cost, conform bunelor practici in industria hoteliera internationala.
☉ INSTRUIRE: Dezvoltarea si implementarea unui program coerent si consecvent de instruire al personalului din toate unitatile.
☉ RESURSE UMANE: Imbunatatirea practicilor, procedurilor si metodelor de recrutare, dezvoltare si motivare a personalului.
☉ Implementarea de programe de crestere a nivelului de satisfactie al angajatilor si de imbunatatire a culturii organizatiei.
☉ VANZARI:
☉ DIMENSIUNE: Dimensionarea corecta a acestei functiuni si in relatie cu obiectivele urmarite.
☉ NATURA: Trecerea de la vanzarea pasiva la cea activa.
☉ STRUCTURA: Structurarea functiunii in relatie cu structura de servicii turistice si tipurile de clienti tinta.
☉ EFICACITATE: Cresterea eficacitatii fortei de vanzari, prin abordarea diferita a recrutarii, dezvoltarii, evaluarii, motivarii si controlului functiunii de vanzari.
☉ PLANIFICARE: Implementarea planurilor de vanzari individuale si individualizate pe specificul local si particularitatile propriilor piete. Implementarea unui sistem de monitorizare si raportare al activitatilor de vanzari.
☉ ADAPTABILITATE: Introducerea unui management dinamic al planurilor tarifare, in functie de actiunile competitorilor si rezultatele obtinute.
☉ INSTRUMENTE: Dezvoltarea si implementarea de solutii si instrumente de optimizare si automatizare a activitatilor pentru echipele locale de vanzari.
☉ CONTROLUL COSTURILOR:
☉ INFORMATIZAREA: Informatizarea activitatii si a inregistrarilor, cu scopul de a creste transparenta asupra activitatii si a obtine vizibilite in timp real pe rezultate.
☉ BUGETAREA: Dezvoltarea de bugete detaliate pentru fiecare centru de cost si stabilirea de responsabili pentru fiecare cheltuiala/activitate.
☉ ANALIZA: Responsabilizarea managerilor pe obiectivele stabilite prin BVC (Bugetul de Venituri si Cheltuieli), prin implementarea unui sistem de analize si rapoarte lunare, prin care fiecare responsabil de centru de venit/profit/cost sa poata monitoriza felul in care evolueaza activitatea sa in comparatie cu ce s-a stabilit prin BVC.
☉ ECHIPAMENTE/SOFT-uri: Implementarea de echipamente si instrumente de contorizare a tuturor consumurilor.